Lifestyle

dm Feel – nezaboravna beauty manifestacija

Hala 5 beogradskog sajma je 20. aprila bila mesto proslave dm-ovog 20. rođendana u okviru beauty manifestacije dm Feel. Posetioci su se družili sa omiljenim influenserima, dobijali poklone i uživali u koncertu na kraju večeri.

Iako je početak događaja bio zakazan za podne, posetioci su se već od 11:30h okupljali i nestrpljivo čekali. Kad je sat otkucao 12h, prisutni su sa uzbuđenjem ušli u halu. Već na samom ulazu na događaj svi prisutni su dobili specijalne „pasoše“ i cegere sa kojima su krenuli na beauty put.

Pasoš je služio za skupljanje pečata. Da bi ih posetioci zaradili, trebali su da učestvuju u raznim aktivnostima i igricama uz koje su dobijali i poklon-proizvode. Pored dm štanda tu su bili i Nivea, Adaktar, Bioten, Neutrogena, Aura, Gliss, Balea, dmBio, Alverde, Pantene, Dove, Colgate, Hada Labo Tokyo, It’S SKIN,  Catrice, Max Factor i Syoss.

To nije bilo sve. Posetioci su imali priliku da oslikavaju teksas, prave venčiće od cveća, dobiju šminkanje i manikir, testiraju kožu, graviraju četkice, naslikaju sliku, naprave karmin i urade čuvene glitterology šljokice.

dm feel događaj atmosfera
Atmosfera na događaju, izvor: dm Srbija

Dok su stariji obilazili štandove, najmlađi su uživali u meet up-ovima sa omiljenim influenserima – Mićom Ašćerićem, Janom Dačović, Leom Stanković i Anom Lazarević. Pored njih su i Lazar Filipović i Vladimir Zvekić (Veseleen) posetili dm Feel event.

U 13, 14 i 15 časova su održana tri dm lajva koje je vodila Teodora Miljković (Laylareiko). Gledaoci koji su pratili lajvove preko dm aplikacije su dobijali posebne popuste i imali priliku da čuju ono što su gosti govorili prisutnima u hali.

Sa svim sakupljenim pečatima u pasošu, posetioci su mogli da učestvuju u nagradnoj igri. U izvlačenju u 18h su tri srećne dobitnice dobile 3 različita putovanja – u Fruškogorske terme, Lisabon i Alanju. Prisutnima se obratila Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija, dm Srbija i Severna Makedonija.

„Događaj dm Feel je osmišljen sa idejom da zajedno, na jednom mestu, doživimo sve ono što dm predstavlja za sve nas prisutne, zaposlene, saradnike, kupce, a to je mnogo više od omiljene drogerije za nabavku – to je ona potrebna doza inspiracije, zajedništva i poverenja. Zato je ova manifestacija naš način da vam poklonimo dm svet u jednom novom svetlu, kroz autentična iskustva na svakom koraku, i da se potrudimo da ovaj događaj ostavi samo najlepše utiske. Zaista smo neizmerno ponosni i zahvalni što imamo priliku da budemo prisutni u svakom vašem danu i što uvek iznova birate dm“.

slika bine Svetlana Jovanović Mitić desno, izvor dm Srbija
Bina, Svetlana Jovanović Mitić desno, izvor: dm Srbija

Dobra muzika nas je pratila ceo dan. Svetski hitovi su odjekivali halom i dodatno poboljšali atmosferu. Naša popularna pop-zvezda, Sara Jo, je koncertom nakon dodele nagrada zatvorila ovaj događaj.

Sara Jo koncert
Koncert Sare Jo na dm-feel-u, izvor: dm Srbija

Osim što smo se odlično proveli i zabavili i dobili pregršt poklona, naučili smo i neki beauty hack. Profesionalna šminkerka Jovana Trbojević (jovanaisabella) je sa nama podelila pregršt saveta a mi ti prenosimo jedan od njih.

,,Pre svakog šminkanja je bitno odraditi negu lica. Znači nakon nekog seruma ili kreme za lice sačekati da koža upije i tek onda nanositi prajmer. Na ovaj način će koža lica biti hidrirana a i zaštićena od uticaja šminke.“.

Takođe smo razgovarali i sa posetiocima samog događaja, koji su sa nama podelili svoje utiske.

,,Iskreno jako je lepo, evo baš pričam sad sa drugaricom, nismo očekivale da će sve ovako biti i da ćemo dobiti sve ove proizvode. Stvarno je mnogo lepo.“ – Marija

,,Svideo mi se događaj, jer je dolazilo mnogo poznatih tiktokera i tu je bila razna šminka.“ – Una

Una je jedna od najmlađih posetilaca dm Feel-a. Kako nam je dalje objasnila, njen omiljeni štand je bio od brenda Aura a najomiljeniji gost Mića Ašćerić.

 

Ako voliš da čitaš o influenserima, vidi naš tekst o Milici Aleksov.

Pretplati se
Obavesti o
guest
0 Komentari
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare