Lifestyle

Kendi: Van dometa 111 dana

Karantin od tri i po meseca na Baliju zvuči fantastično. Ili ipak ne?

Poznati izvođač trep i rep muzike, Milan Sisojević, poznatiji kao Kendi uplovio je januara ove godine u jednu od najvećih avantura u njegovom dosadašnjem životu. On je sa svojom devojkom otišao na put u Indoneziju, na ostrvo Bali, ne znajući da će tamo ostati zarobljen 111 dana.

Početak „ludačke“ priče

Kako Kendi u videu za svoj YouTube kanal, Van dometa, kaže, kartu za povratak je kupio mnogo pre nego što je situacija sa korona virusom krenula da se razvija. Kako su svakodnevno pratili vesti i situaciju i Italiji, krenuli su da razmišljaju da svoje putovanje završe ranije. Ipak, u samo par dana se situacija naglo menja i Srbija nenajavljeno zatvara granice.

Karantin na Baliju – raj ili pakao?

Ubrzo nakon što su shvatili da se neće uskoro vratiti u Srbiju ističe im putno-zdravstveno osiguranje, viza za Indoneziju i kreditna kartica. U tom trenutku potpuno ostaju bez novca i bivaju primorani da traže jeftiniji smeštaj, što zahteva i više vremena.

Prvo sam vam jako zavideo. Video sam da ljudi kukaju kako moraju da sede kući, a ja sam bio iz fazona „Pucam, pare, sedim kući i kalkulišem letove“. Samo sam želeo da sedim kući u Srbiji, da imam 5 puta manje račune i da se ne bavim ničim od toga. To je bio užasan period, kaže Kendi za Youth Vibes.

foto: @kendi_pablokenedi

Takođe dodaje da je sve u Baliju bilo zatvoreno, uključujući i plaže, što je dodatno otežalo njihov boravak na tom ostrvu.

Ono na čemu sam vam zavideo su parkovi. Na Baliju ne postoje parkovi. Nije bilo mesta gde si mogao da odeš, samo ulica i market.

Ipak, saznaju da je iznajmnjivanje motora na Baliju dosta jeftino i to im pomaže da ipak vide nešto od lepota ovog ostrva.

Kasnije, kada smo uzeli motor vam nisam zavideo uopšte. Voziš motor poljem pirinča, gde banane rastu pored puta. Sve doživljavam kao da sam platio veliku cenu za neki super karantin. Svakako mislim da sam bolje prošao.

foto: @vandometa_vlog

Nedostatak informacija i loša reakcija države

Kendi kaže da su informacije od strane ambasade stalno kasnile i da su bili jako neodgovorni. Razočarao se u državu u momentu kada mediji i zvaničnici plasiraju lažne informacije da su svi državljani vraćeni u Srbiju.

To je momenat kada sam shvatio da je ova država tolika kur*ina, da ne mogu nimalo da se oslonim na nju. Nisam mnogo drugačije mišljenje imao i ranije, ali sam barem mislio da ću ostati u ovoj zemlji da živim. Sada mi je po prvi put palo na pamet da počnem da planiram kako da odem iz ove zemlje.

Takođe ga je frustrirao period kada su se igrale utakmice i kada su ljudi izlazili kao da ništa nije bilo.

Meni je super bilo na Baliju, ali nisam imao novac, sve vreme sam ga pozajmljivao. Stalo mi je da se vratim u Srbiju, krenem da zarađujem i otplaćujem dugove. Bilo mi je neverovatno kako se sve brzo izdešavalo, da su čak i izbori bili pre mog leta nazad.

Konačan povratak u Srbiju

Kada su saznali konačan datum za povratak, laknulo im je i rešili su da prepuste životu na Baliju. Kako on kaže, to je bio jedan lep period, jer su plaže ponovo bile otvorene.

Nakon svega što se desilo, ima razumevanja za sve jer smatra da ovo niko nije očekivao. Razočaran je samo u našu vladu i ambasadu jer, kako kaže, imao je osećaj da je naša država turistička agencija koja nema nikakvog uticaja.

foto: @vandometa_vlog

On bez obzira na sve što mu se dogodilo, ovo iskustvo vidi kao dobro i kaže da bi opet uradio isto.

Da sam kupio karte deset dana pre onog ludila, sada ne bih imao ovu priču. Sve je to sa svrhom. Univerzum te stavlja u te neke situacije koje ne izgledaju kao nešto što bi želeo. Iskustvo je preludo. To je kategorija sa kojom se mnogo malo ljudi susrelo. Naravno da nije bilo lako, ali mislim da je to donelo jedan lep period.