Društvo

Mural sa snažnom porukom osvanuo u Studenjaku

Novi beogradski mural na kom je istaknuta poruka „Kad me vozi, ne vozim“, deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola i delo street art umetnika Andreja Josifovskog - Pijaniste.

Kompanija Carlsberg Srbija godinama unazad radi na ostvarivanju ciljeva svoje globalne strategije održivosti Zajedno ka nuli. Ona obuhvata četiri strateške oblasti, među kojima je Nula neodgovorne konzumacije alkohola.

Od uvođenja trećeg pivskog proizvoda sa nula procenata alkohola u svoj asortiman do deljenja narukvica sa odgovornim porukama, u okviru kampanje realizovane su brojne aktivnosti. U saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, kompanija Carlsberg organizovala je simulaciju vožnje pod dejstvom alkohola, a u cilju prikazivanja opasnosti neodgovornog ponašanja.

Dodatno, saradnja sa Studentskim gradom i poznatim umetnikom Pijanistom rezultirala je muralom koji takođe promoviše odgovorno  konzumiranje.

Velika mi je čast, ali i odgovornost, što velike kompanije poput Carlsberga sve više prepoznaju moje stvaralaštvo kao način da ozbiljne poruke prenesu na okruženje u kojem živimo. Ova kampanja je izuzetno važna za društvo, a pravo mesto za oslikavanje murala je upravo tu gde živi najveći broj mladih ljudi, istakao je Josifovski.

Cilj saradnje sa Studentskim centrom i autorom murala, navodi Jovana Vještica, menadžer komunikacija Carlsberg Srbije, jeste da dopru do ciljne grupe koja je ključna za razumevanje posledica prekomerne konzumacije alkohola i vožnje u pijanom stanju, a to su mladi ljudi koji tek stupaju u životno doba gde se susreću sa alkoholnim proizvodima u različitim prilikama.

Nadamo se da će jedna ovako vidljiva poruka biti svakodnevni podsetnik na odgovorno ponašanje, kako prema sebi tako i prema drugima, izjavila je Jovana Vještica.

Još jedno umetničko delo dodato je licu Beograda, i to veoma bitna poruka u vezi sa društveno-odgovornom temom kojoj ćemo se na našem portalu još više posvetiti u budućnosti.

Ovde možeš da pogledaš kako je tekao proces nastanka murala.

Pretplati se
Obavesti o
guest
1 Komentar
Najstarije
Najnovije Najviše glasova
Ugrađene povratne informacije
Pogledaj sve komentare
trackback

[…] Mural koji je u novembru prošle godine izradio Andrej Josifovski (Pijanista) deo je kampanje o odgovornoj konzumaciji alkohola Kad me vozi ne vozim, koju kompanija Carlsberg Srbija godinama sprovodi sa svojim brendovima i u saradnji sa brojnim organizacijama, udruženjima i partnerima. […]